8. ledna 2016

ZAZ v Praze

Jak už to tak bývá, do Prahy jezdí koncertovat různí zahraniční umělci. Dne 29. a 30. října poctila Prahu svou návštěvou úspěšná mladá francouzská zpěvačka ZAZ. Ať už ji znáte nebo ne, jejím největším hitem je píseň Je veux (v překladu Já chci), kterou jste již zajisté slyšeli. Své posluchače si dokázala získat velmi rychle, a to nejen z francouzských řad.

Moje celá rodina ji velmi ráda poslouchá, proto jsme si dali už takový malý předvánoční dárek- lístky na tento nezapomenutelný koncert. Když mi rodiče oznámili, že uvidím naživo onu úžasnou zpěvačku, radostí jsem se rozbrečela.
Koncert se konal ve Fóru Karlín, kam se bezpochyby vejde něco kolem 3000 lidí. Vzhledem k nedávným útokům ve Francii, jsem se obávala, že na koncert nedorazí všichni. Ve Fóru ale bylo vidět, že se všichni, i oproti nedávným událostem, rozhodli si koncert náležitě užít.
Scéna využívala dvojí úroveň projekcí a jen střídmá světla. Obrazy a světla, která se na jevišti objevovala, skvěle dokreslovala atmosféru jednotlivých písní. Scéna taktéž využívala plátna, které bylo světelně polopropustné, tudíž si organizátoři vyhráli s možností stínu.
Během celého večera své publikum bavila písničkami z alb Paris, Recto Verso a Zaz.
ZAZ své posluchače překvapila i skutečností, že se v průběhu večera hned třikrát převlékla - z úhledného společenského černého saka, přes elegantní modré večerní šaty, až po volný černý overal.
Pokud uvažujete nad koncertem této úžasné Francouzsky, určitě neváhejte! Mohu jen doporučit, nezapomenutelný zážitek vás nemine.




                           


Žádné komentáře:

Okomentovat